First 2 weeks!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Judith Bosgraaf - WaarBenJij.nu First 2 weeks!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Judith Bosgraaf - WaarBenJij.nu

First 2 weeks!!

Blijf op de hoogte en volg Judith

27 September 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Tijd voor een nieuwe blog!!. Weer een super leuke week achter de rug. Maandag was het national heritage day, dat is nationale bbq dag. We zijn rond een uurtje of 1 s' middags met het hele gezin naar Jason's (een vriend van keeno) huis gegaan. Hier was ook het hele gezin van Desiree (sander, major, patricia, juliane, dirk, terren, lisa) en nog vele andere leuke mensen! We hebben de hele dag gebarbecued en gefeest! Om 1 uur werden rachel, sander, keeno, jason en ik opgehaald door bayran en dirk, wij met ze alle in een veelste kleine auto gepropt door cape town gereden en toen naar huis. Dinsdag weer een dagje op de creche. De laatste dagen verveelde ik me best wel omdat ik niet echt duidelijk taken krijg en alleen maar een beetje met de kinderen speel. Dinsdag avond zijn we naar Desiree geweest want ze was jarig, daar met ze alle gegeten en weer een hele leuke avond gehad. Woensdag was een betere dag op de creche want er kwam een nieuwe volunteer, Theresa from America. Heel aardig en gezellig meisje dus nu is het wel beter op de creche! Na werk ben ik met Rachel naar Simonstown geweest. De rit met de trein was echt recht langs de zee en door de bergen, echt zooooo mooi! Aangekomen in simonstown zijn we met de minibus naar het strand met de pinguins gegaan.Super leuk om te zien hoe die pinguins aan de zee, in het zand leven. We hebben nog ergens gelunched en zijn toen terug naar huis gegaan. S' avonds ging mn hele hostfamily naar de kerk en ben ik stiekem naar desiree's huis gegaan om EINDELIJK normaal te kunnen douchen en niet in dat onhandige bad. Ik heb echt nog nooit zo een lekkere douche gehad en begin dat soort dingen nu zo erg te waarderen! Vandaag weer gewerkt op de creche en ik ga zometeen langs het kantoor van projects abroad om te kijken of mn pinpas er eindelijk is. Projects abroad is echt een hele goed organisatie trouwens, ik heb al 2x een gesprek gehad met mn coach over hoe ik alles vind en of alles goed met me gaat. Ik stond net met Rachel te wachten op de minibus naar het station en er kwamen opeens 3 jongens om ons heen staan, beetje tegen ons praten en ze hadden een hamer bij zich.. Gelukkig kwam toen de minibus en zijn we snel ingestapt. Die mensen van de minibus waarschuwden ons alweer dat ze ons wilden beroven en we echt moeten oppassen.. Vanavond gaan we waarschijnlijk met een hele groep naar longstreet, dat is een beetje de uitgaansstraat hier. Morgen nog 1 dagje werken en dan zaterdag voor 4 dagen een tour maken langs de kust! xx

  • 27 September 2012 - 18:47

    Karin:

    Hi Judith, leuk verslag en leuke foto's. Zo zien we alvast wat van Kaapstad,xx Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Judith

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 7310

Voorgaande reizen:

15 September 2012 - 13 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: