Having a great time! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Judith Bosgraaf - WaarBenJij.nu Having a great time! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Judith Bosgraaf - WaarBenJij.nu

Having a great time!

Blijf op de hoogte en volg Judith

23 September 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hellooo iedereen,
De tijd vliegt voorbij, ik ben alweer een week in Kaapstad. Dinsdagavond was er bij een ander gastgezin hier om de hoek een afscheidsfeestje van een frans meisje. We waren met 30 man ongeveer, eten, drinken en harde muziek en heel veel gezelligheid! Woensdagochtend na een kort nachtje weer om 7 uur opstaan en naar de creche. Die dag heb ik gewerkt met de kindjes van 1-2-3 jaar. Ik moest ze eten geven en een beetje met ze spelen. Toen ik s' middags thuis kwam heb ik geslapen van 2 tot 6, ik was echt helemaal kapot. Die avond ben ik mee geweest naar de kerk, heel leuk om een keer een Zuid-Afrikaanse kerkdienst mee te maken. Daarna vroeg gaan slapen en donderdag weer een dagje op de creche. Daarna ben ik met Rachel en een Duits meisje Patricia naar een heel groot en mooi winkelcentrum geweest. Beetje rond gekeken en gelunched, was erg gezellig!
Vrijdagochtend vertrok Rachel om 6 uur voor 4 dagen lang, ze gaat de Gardenroute doen. Dat is een tour langs allemaal mooie plekken in Kaapstad en omgeving. Ik wil die tour ook nog gaan doen maar dan volgende maand. Dit weekend ben ik alleen thuis met Keeno en Kyle want Alison is tot vanavond weg! Vrijdagavond was er een huisfeest, echt super leuk! Er waren vrienden van Keeno en Kyle en andere volunteers, waaronder ook een Nederlandse jongen. Na een week was het al raar om Nederlands te praten en ik gooide er steeds per ongeluk engelse woorden doorheen haha. Gister overdag ben ik met een groep naar de biscuitmall geweest, dit is een soort markt waar ze producten van over de hele wereld verkopen. Ze verkochten zelfs poffertjes, bitterballen en kroketten. Daarna zijn weer naar Waterfront gelopen, echt een super mooie plek aan het water. Ik ga waarschijnlijk volgende week zaterdag tot dinsdag met Sander, Major, Patricia en Juliane een tour maken langs de kust en dan walvissen kijken. We huren een auto en verblijven in een hele luxe lodge dus daar kijk ik naar uit! xxx

  • 23 September 2012 - 17:38

    Demi:

    Klinkt heeeeeeel leuk allemaal juuuud! Nog heel veel plezier!! xxxx

  • 23 September 2012 - 21:34

    Mela Gerse:

    Wauw Judith, wat maakt jij veel mee!! Echt super! Leuk om je verslag te lezen. groetjes, Mela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Judith

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 7309

Voorgaande reizen:

15 September 2012 - 13 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: